onsdag 29 juli 2009

Underbara prylar!

Titta vilket fantastiskt godis som trillade in i min brevlåda idag! Denna gång blev det beställningar hos både Magdas och Skaparlusten (Skaparlusten har mycket bra verktyg och förvaring). Nu är jag ruinerad.....men det är det värt!

Blandade papper, bl.a Grapic 45 och MME, ska bli spännande att se om jag scrapar grapic-papperna, har aldrig jobbat med liknande papper förut så det blir en utmaning. Lite stickers från Jenni Bowlin blev det också.

Sen kan jag ju bara inte motstå October Afternoons papper, kompletterade lite till min Road Map-samling, brandbilspappret och det randiga är från 3 bugs in a rug, min son har en jättestor brandbil så de kommer att passa perfekt!

Lite mer papper, sådana som bara var för fina för att motstå!

Dekorationer i blandad kompott - ser fram emot att testa fragments efter att ha tittat på denna video.

Sen var det lite sådanadär bra-att-ha-saker som stämpelrengöring, en supersax (tonic) från Tim Holtz och en bandförvaring som jag tror är skitsmart - Ribbon Ring, ska trä upp alla band så får ni se hur det blir!

När man har tömt kontot hos Magdas brukar man få en present som plåster på såren, en stämpel från Magnolia och en påse ljusblåa blommor blev min överraskning denna gång.

1 kommentar:

  1. Till skillnad från Datejust har Jubilee-armbandet rolex kopior för GMT-Master II inte Oysterclasp-fällspännen utan använder istället Oysterlock-vikfästet (som är klockor kopior vanligt för sportmodeller, med en extra säkerhetsstång). Spännen ser väldigt lika ut. Båda rolex klocka kopia erbjuder Easylink-förlängningsstycket som kan förlänga armbandet med 5 mm - praktiskt när handleden expanderar på grund av fake cartier varmare temperaturer eller ökad aktivitet. En halv länk kan fällas ut från spännet för att göra fake IWC armbandet längre utan att göra en synlig skillnad mot armbandet.
    Det fake audemars piguet högkvalitativa låset på Jubilee-armbandet kommer väldigt nära optimalt när det fake panerai gäller utförande och drift. Säkerhetsfällbarken märks knappt när den är stängd. Öppna den genom att fake hublot lyfta Rolex-kronan avslöjar en spak som är lätt att höja för att öppna fake seiko armbandet.

    SvaraRadera