tisdag 1 juni 2010

Kattfan...

....har tuggat av strömkabeln till datorn därav min frånvaro. En ny sladd kostar 1000 spänn så räkna med att frånvaron håller i sig en stund...Vinnaren i blogpartyt avslöjas inom kort, inväntar bara den eminenta juryns röster! Annars håller jag och två vänner på att bli med kolonilott, man kan ju inte missa den urbana odlingstrenden =) Läste föresten i CITY att pyssel är en kvinnofälla. Fegt att ge sig på kvinnodominerande hobbies tycker jag. Att referera till Jan Guillou i detta sammanhang kanske inte riktigt passar sig, men jag håller med honom, om man vill spränga gränser så måste man vara mer kreativ än att ge sig på det som alla andra kritiserar....
En stor kram till alla tålmodiga besökare och tack för alla fina kommentarer, jag kikar in hos er när min sambo inte står bredvid och kräver tillbaka sin dator =)

3 kommentarer:

  1. vi väntar med spänning : )

    SvaraRadera
  2. Kul med kolonilott!! Myspys!

    LOL ang pyssel är en kvinnofälla! lovar dig att den som skrivit artikeln var man! Man referear ju sällan till mäns hobbies som fällor va!?

    saknar dina uppdateringar

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Åhh hoppas att ni får lotten! Att odla är balsam för själen precis som scrapbooking:) Tänk vad bra du kommer att må! Jag ska så i min väldigt förminskade trädgårdsodling imorgon. En upphöjd sålåda får räcka för mig nuförtiden men det räcker! Ler lite åt katten:) Kram!

    SvaraRadera