lördag 30 januari 2010

Gotland

Mamma fyllde år i veckan och därför gjorde jag ett litet minialbum till henne. Hon älskar Gotland lika mycket som jag så jag satte ihop lite bilder från vår senaste resa dit. 
Här kommer ett litet smakprov på innehållet, fick lite bråttom att slå in paketet innan vi skulle iväg till kalaset =)
Detta var första sidan, kul att jag fick användning för min Sverige-stämpel. Visst är det en vacker vy? Denna utsikt över äppelträden, havet och lilla Karlsö hade jag ett par veckor varje sommar när jag var liten.
Nästa sida har ytterligare en bild från platsen i Fröjel där vi spenderade somrarna. Vi tog en cykeltur dit en dag och det var verkligen nostalgitripp Delux.
                                
Mamma vill så gärna flytta till Gotland och jag har bestämt mig för att köpa ett litet vitt hus med blåa knutar till henne så snart jag har möjlighet.                                                                                                     
                                
Vi som var med på resan =)
        
        
Tycker att albumet var så fint i sig själv och att det naturfärgade passar bra med bilderna så därför valde jag att inte dekorera det så mycket. Kul att göra layouter i miniformat. Om någon annan är sugen så fanns albumet på Panduro (i återvinningsmaterial och allt).

1 kommentar:

  1. Det här albumet är verkligen underbart! Måste kila hem till syrran när jag är frisk o spana på det! =)

    SvaraRadera