söndag 31 januari 2010

Knåpar vidare med korten

Är nog inne i en riktig kortperiod just nu, alla layouter jag gjort på sistone har känts sådär, men jag jag blir desto mer nöjd med korten....Fortsätter med kärlekstema eftersom både mormor och grannen vill ha kort till Alla Hjärtans Dag.
Nästan verje gång jag handlar hos Magdas får jag en sån här liten djurstämpel, jag vet inte vad de heter och har knappt använt dem. Nu tänkte jag i alla fall att det var dags att pröva, eftersom jag varken har pennor eller kan det där med att färglägga så har jag distressat den. Kärleksstämpeln kommer från fantastiska Tingtura där jag köpte på mig ett par motiv för ett tag sen, dem kan jag lova att ni får se mer av framöver! Alla papper kommer från min scrapslåda (lite MME & BG), en liten tjusig blomma och lite spets funkar ju alltid =)
Kram på er kära bloggläsare!

1 kommentar: