söndag 6 september 2009

Scrapdemo på Klackenbergs

Om ett par veckor ska jag hålla i en scrapbookingkurs för nybörjare och för att locka lite deltagare ska jag sitta i bokhandeln i Jakobsbergs centrum 2 dagar och vara med på ett arrangemang i Bro (Fest i byn 12 sep). Igår var första dagen på Klackenbergs och det var verkligen superkul! Lite annorlunda att scrapa inför en massa publik men roligt att få höra alla fina kommentarer om albumet jag hade med mig och så. Materialet jag skulle utgå ifrån kom från butiken och jag fick välja själv - lyxigt va? Minst 50 personer kom förbi och kikade (Paula och Mia också såklart) så en liten kurs kan jag förhoppningsvis få till. Nästa gång blir fredagen den 11 september klockan 15.00 - 18.00, kom gärna förbi och säg hej =)


Det här var materialet som jag valde (lade till lite dekorationer):

Och såhär blev resultatet:

Inte sådär superbra kanske men inte dåligt. Nu hänger den vid Scrapbookingmaterialet på Klackenbergs =)

3 kommentarer:

  1. Ser jättebra ut. Hoppas att du fick många som blev intresserade och vill gå kursen och sedan hänga med oss på våra träffar ;)

    SvaraRadera
  2. Tack för ett inspirerande besök. Blev så sugen på att börja på scrappa :)

    Mvh, Sofie Nilsson
    Upplands-Bro bibliotek

    SvaraRadera
  3. va??! Jag o älsklingen! Ooh vad fint!

    Kram

    SvaraRadera