torsdag 18 februari 2010

Några eftersläntrare..

Jaha, då är Alla Hjärtans Dag över och vi kan vänta med att älska varandra till nästa år...Som för att påminna om att kärleken alltid är viktig tänkte jag att ni säkert mår bra av lite fler kärlekskort =)

En ganska enkel design men som passar den damen som köpte kortet av mig. Spetsen kommer från hennes gömmor så det kändes lite roligt att använda just den. Texten har jag klippt ur ett Making Memories-papper (Love Notes) från ett gammalt tävlingskit (håller ju på att använda upp en massa spillbitar). Med en Primablomma och ett par halvpärlor kan man aldrig misslyckas.

Materialet till detta kort är också hämtat längst ner i scraplådan och jag vet inte vad det var för tillverkare (skulle kunna vara American Craft?). Jag minns när jag fick dem att jag tänkte "Herregud, hur ska jag kunna göra något av det här?!" Men det gick ju bra =) Älskar min nya kvadratstans!

1 kommentar:

  1. Snygga kort med fyrkanter med svarta ramar. Det har jag inte provat men det blev snyggt!

    Jo det ser alldeles väldigt ut som American Crafts. Jag har börjat på kort med samma papper!

    La Vikinga

    SvaraRadera