torsdag 29 juli 2010

Borta på äventyr!

Här händer det inte så mycket just nu men det har mest att göra med att jag har varit på äventyr i ett par veckor. I väntan på något nytt tänkte jag bara slå ett slag för allt trevligt som händer inne hos Scrap-Perra just nu.

DT-Call
Vill du joina mig och MiaKL i vår trevliga gemenskap samt få äran att presentera och inspirera andra med med alla ljuvliga nyheter som trillar in i Perras butik så tycker jag verkligen att du ska skicka in en ansökan på stört! Läs mer om hur du går till väga här.

Månadsutmaning - Juli
Månadens utmaning pågår för fullt och nu är det bara någon dag kvar, men sitter du som jag just nu och kikar ut på grått pissregn och känner att denna bild gav dig massor av inspiration, så hinner du kanske knåpa ihop ett bidrag i alla fall =) Första pris är ett presentkort i shoppen vilken kanske passar bra såhär i semestertider...


Nyheter
Nyheterna flödar in i butiken och min absoluta favorit i butiken just nu är Sassa Frass Lass serie Indie girl, här kommer ett litet smakprov:


Dessutom får man just nu 2 mönstrade papper på köpet om man köper 10 st så passa på =)

Kram på er allihopa och tack för alla fina kommentarer jag fått när jag har varit borta!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Måste börja med att tacka DEJ för underbara kommentarer hos mej! Tack!

    Och så kan jag ju berätta att jag har skrivit en ansökan... så om jag har lyckan med mej och om jag passar in i ert gäng och om.... och om... och om... så kanske, kanske, kanske vi kan bli kollegor hos Scrap-Perra. Jag går iallafall här och håller tummarna! *S*

    Ha det toppenbäst! Kram!

    SvaraRadera
  2. Sååå! vi missade varandra med en ½ timme eller så häromddagen! Jag tittade ju förbi hos Perra och Mia (supertrevliga, goa människor!) för att köpa på mig lite Indiegirl dekosar och för att kika in sortimentet, mycket troligt att jag gör mig ett försök till deras call, skulle vara en dröm att få skapa tillsammans med dig och Mia! Tänkte att jag skulle försöka ta mig förbi någon onsdagkväll, och förhoppningsvis kanske även på träffen den 4/9, hoppas att vi ses då!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har ett litet pris till dig! Besök gärna min blogg:
    http://mittpysslande.blogspot.com/2010/07/jag-har-fatt-pris.html
    /Mvh Jill

    SvaraRadera
  4. Halloj där! Hoppas att du har det bra! Vad skoj med fler Dt och att det rullar på. Gillar Perras sortiment! Ses vi hos Scrapgalen den 28? Kram!

    SvaraRadera