torsdag 8 juli 2010

Jag liftar Nenne

För att öka mina chanser att vinna allt det underbara godiset i Nennes blogcandy (som jag visade för er igår) har jag valt att lifta en av hennes alla fantastisk layouter. Kul men svårt tycker jag, att lifta någon som man tycker är så j*vla bra och som vanligt blev det något av en case...Först ut är Orginalet så att säga:

Och här kommer min tolkning:

Som sagt, jag har stulit det mesta; Växtlighet på fotot, upplägg, stämplar, mist - You name it! Titeln är skriven på precis samma sätt som på Nennes.

Snart åker jag till Gotland men jag har förberett lite inspiration åt er =)

2 kommentarer:

  1. Skrev en låång kommentar här igår kväll men det blev fnurr på tråden och den gick inte igenom! iaf: superläckert - perfekt case, så likt men ändå så mycket du! Det blev så snyggt med det röda i fotot och det svart/vita och sedan det gula som pricken över i! Du kan du!

    SvaraRadera