torsdag 1 juli 2010

Skönt att vara tillbaka =)

Gud vad underbart det känns när man har varit borta från bloggen ett tag och så kommer man tillbaka och vipps så kommer det en gullig, peppande och kärleksfull liten kommentar - Tack Ullis =)
Idag tänkte jag bjuda på en LO som jag gjort åt Scrap-Perras räkning med en helt underbar pappersserie från Pink Paislee (365 Degrees).

Mer om mina DT-alster kan ni som vanligt läsa på Scrap-Perras blogg!
Jag rekomenderar er verkligen en titt in i butiken också, det bara rasar in läckra papperserier och matchande dekos!

3 kommentarer:

  1. JA! Jag såg att du hade uppdaterat men hann inte hit igår! Fina kort, snyggt med de där G45-papprena, har kikat på dem många gånger för de är så perfekta till manskort! dina var riktigt snygga! läckert med utklippta detaljer på LO'n!

    Förresten, kom och var med i min födelsedagscandy i min blogg!

    Kram!

    ps, har saknat din härliga kreativitet vännen!

    SvaraRadera
  2. Snyggt!!
    fina detaljer och färger...
    kram sussa

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är tillbaka!! Har saknat inspirationen från dig =)
    Ha en underbar helg!!
    Kram Tessan

    SvaraRadera