måndag 7 december 2009

Det finns inte adjektiv nog....

...för att beskriva denna helg! Igår var jag på ScrapgalensJulmys-träff och det var helt fantastiskt, jag fick bara en LO gjord på 12 timmar! men det hände så mycket annat skoj så det gjorde inget. Åkte ju dit själv men det visade sig vara ganska bra för då fick jag ju möjligheten att träffa nya underbara scrapvänner - tack till Pernilla, Sophia och Veronica för att ni förgyllde min dag med massor av smarta scraptips och minst lika många skratt! Petra och Ulrika hade ordnat med god mat och farligt smarriga sötsaker och dagen till ära kom scraptomen på besök och lilla jag fick en martha stewart-punch- just den modellen som jag önskat mig! Självklart anordnades tävlingar också och jag hade turen att vinna skissutmaningen med detta bidrag:


Kanske var den värd alla timmar trots allt ;). Priset var 2 paket Prima-blommor och precis som med punchen lyckades Petra pricka in precis sådana blommor som jag önskat mig!

Sist men inte minst så var jag med på Lillblommans make-and-take där vi fick lära oss att göra alldeles fantastiska blommor - idag har jag massproducerat julstjärnemodellen till alla julkort =)

Sist men inte minst måste jag ju bara berätta att jag faktiskt lyckades knipa åt mig 1 andraplats & 1 fjärdeplats i Stellas senaste tävling - valfri kort och skissen, dem kan ni se lite längre ner på sidan =) Grattis också till min kära vän MiaKL som placerade sig i kortskissutmaningen!

4 kommentarer:

  1. Tack själv sötis! Jätteskoj att "klura" ut vem du är:) Vad skoj att du tyckte kursen var bra och inspirerande. Och du, inte hade du tur att vinna det var ju skicklighet:) Superfin!!! Kramar och vi syns väl på nästa träff?!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten, jättefin LO. Och grattis till vinsterna på Stellas, det är du värd.

    Låter som om du har haft en jättekul helg. Jag har efter att vi i princip är klara med garaget fått ihop 3 st julkort i varje fall...

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla framgångar=) Vad fina blommorna blev! Och jag är helt övertygad om att det inte var tur att du vann med den fina layouten (jag både röstade och räknade rösterna;)).

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag hade också ruskigt trevligt i helgen! Det var verkligen jättekul att ses igen!

    Jag ska försöka hinna med att göra beskrivningen på asken ikväll, så du har något att göra imorgon då ;)

    Kramar!

    SvaraRadera