onsdag 30 december 2009

Minialbum till svärmor

Måste ju bara visa julklappen som rörde svärmor till tårar, det är så roligt att man kan glädja någon med så små medel.
Albumet är en samling med ett par av årets bästa bilder på min son.

På första sidan sitter årets dagisfoto. Alla bakgrundspapper i albumet kommer fån October Afternoon, detta från serien Road Map och är ett av mina favoriter.

Dessa sidor handlar om min sons fantastiska fantasi och om när han fick vattkoppor i somras. Har försökt att hålla det enkelt med dekorationer så att albumet inte ska bli allt för "bulligt", lite band och utstansade blommor räcker ganska långt!

Lite ljuvliga sommarbilder! Här använde jag rub-ons från October Afternoon, lite körsbär och blommor som passar temat fint!

En sida med min sons 4-årsdag som jag dekorerat med en fågel från Basic Grays serie Lime Ricky och en sida från i våras där min son tränar räkning med hjälp av Ahlgrens Husvagnar =)

Finns det något sötare än sovande barn? Ville ha bilden i fokus och höll därför sidan enkel. På det andra bladet syns ett par mycket charmiga dykarbilder, dekorerade med lite die-cuts som jag hittade i gömmorna, ingen aning om vilken tillverkare men kronan sitter bra i alla fall =)



Favoritsidorna i albumet, speciellt den med halloweenbilder "It´s in the family". På den har jag dekorerat med rub-ons från Pink Paislee.

1 kommentar:

  1. Vilket underbart litet album, förstår att svärmor blev rörd till tårar!

    SvaraRadera