torsdag 22 april 2010

I mina gömmor

Jag vet inte hur det är hos er men här försvann den härliga, varma våren lika snabbt som den kom! Mulet, regn och SNÖ om vart annat...Värst av allt är nästan att det bli så dåliga bilder när jag fotar på balkongen men här kommer i alla fall en av mina senaste skapelser.

Jag är så trött på alla mina foton och måste framkalla nya (En plats i himlen till den som köper mig en fotoskrivare!). Letade igenom lite gamla bilder och blev nostalgisk istället =) Har grävt i spillådan till denna LO - vilken guldgruva alltså! En salig blandning av MME, October Afternoon, Maja Design mm. Rotade även runt bland mina Die cuts och Chipboards vilka jag använder väldigt sällan, hur kul som helst! Så ner och gräv bland gömmorna nu och visa mig vad ni skapar av det ni kan hitta!

1 kommentar:

  1. sötis! Kul med rutorna med olika mönstrade, inspirerande! ska se vad jag kan hitta på, mitt mål är ju att _försöka_ få med ngt gammalt på allt jag gör = svårt! :D

    SvaraRadera