fredag 23 oktober 2009

Halloweenkort

Nu har jag gjort årets första Halloweenkort, lite onödigt egentligen men folk blir ju så glada då de får kort och så är ju halloween mitt tema - hårdrockare och allt =), dessutom var det ett bra sätt att sparka igång kreativiteten som har legat och latat sig på sistone!

Jag tog mig friheten att lifta en av mina stora inspirationskällor Lillblomman och detta ljuvliga julkort i guld, blev ju lite annorlunda med olika tema och så men men... Piffade till kortet lite extra och använde crackle paint på Just the Edge-boarden och så lite glitter på minirosen - det blir så fint! Pappren är från MME`s halloweenserie från förra året och från i år och dekorationerna är lite blandat hopplock från gömmorna här hemma. Jag blev supernöjd, vad tycker ni!?

1 kommentar:

  1. Det här har jag inte sett förut! Älskar blandningen med det randiga pappret bakom och de lila.. väldigt tim burton-igt :)

    /kram joss

    SvaraRadera