lördag 24 oktober 2009

Magdas Scrapfeber

Jag jobbar på för fullt med utmaningarna till Magdas Scrapfeber, har ju haft så mycket att göra på sistone och nu avslutas tävlingen snart. Här kommer i alla fall ett bidrag till "Idag är ingen vanlig dag..." som gick ut på att göra en LO, ett kort eller en present till/om någon som fyller år. Jag gjorde en liten presenask, första altrade grejen jag gjort faktiskt =)

I nästa utmaning skulle man scrapa om något som man är stolt över och jag är väldigt stolt över min mormor som just satt upp sin första alldeles egna teaterföreställning - se, hon strålar som en filmstjärna! Är väldigt nöjd med denna, speciellt mina egengjorda dekorationer av ståltråd - läckert!


Har gjort en på temat "En helt vanlig dag" också, där det var viktigt att man hade mycket text. Spårade kanske ut lite i tokigheter men men...

Den snygga vikningen av kanterna och färgdropparna har jag liftat från WbmosterHelene, hon vann med denna LO på Enköping Pyssels scrapmara i september, jag tycker den är helt fantastisk och har velat lifta den sen dess - härliga färger och välbalanserad, dessutom tyckar jag att det är en väldigt spännande stil!
Måste verkligen bli bättre på det hä med att fota av mina LO:s, de blir aldrig som de är i verkligheten...Någon som har ett bra tips? Funderar på att skaffa Scanner - är det bättre?

2 kommentarer:

  1. Men så skoj att du liftade den!! Och vad fint det blev!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bidrag du har gjort. Alla tre är ju jättefina. Kul med asken, perfekt att ge bort godis eller annat smått i.

    SvaraRadera