fredag 16 oktober 2009

Skissutmaning hos Scrap-Ateljen

Har haft lite svårt att komma igång på sistone och bestämde mig för att surfa runt lite för att hitta en skiss och så hittade jag denna hos Scrap-ateljen.

Superbra skiss och lite utmanande för mig som oftast bara lyckas använda ett eller möjligtvis två mönstrade papper. Temat var HÖST HÖST HÖST och vad passar då bättre än svampplockning! Såhär blev min tolkning:

Har använt Maja Designs serie Höstpromenad som jag fick av Linda i födelsedagspresent. De vackra höstlöven köpte jag i en inredningsbutik i Visby när jag var där för ett par veckor sen, dem har jag förgyllt med lite kopparglitter (är nog inne i en lite glittrig period igen). Eftersom jag tyckte att det var en så rolig skiss gjorde jag en LO till, Monster Truck. Den handlar om en leksak som min son fick i present av några som vi skulle köpa en begagnad hylla av och att jag egentligen inte gillar sådana där stora ljudliga matcholeksaker men liksom accepterar den ändå ;)

Alla papper kommer från MME - Abby Road, liksom dinosauriefigurerna och går att få tag på hos Magdas. Lite ovanliga färger för mig men jag är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar