fredag 19 mars 2010

En alldeles egen utmärkelse =)

Jag måste vara världens mest tursammaste person först designerplatsen på SWEbloggen och nu min första alldeles egna award som jag fått av underbara Sophia och som jag är mäkta stolt över =)



Reglerna är som följer:
*kopiera awarden till sin egen blogg
*länka till personen man fått awarden av
*välja sju intressanta fakta om sig själv
*välja sju andra bloggar att ge awarden till
*länka till deras bloggar
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att de fått awarden

Så vad kan man tänkas vilja veta om mig?
1. Jag har läst en kurs på Universitetet som heter Dinosauriernas utveckling och utdöende.
2. Jag spelar bas i ett Black Metalband utan att kunna en enda ton.
3. Jag är bra på att ge andra råd, sämre på att följa dem själv.
4. Allt jag äger är svart, trots att jag älskar färg.
5. Jag brukar lära pensionärer hur man använder en mobiltelefon.
6. Jag blev mamma när jag var 18 år.
7. Jag har liftat till Roskilde från Stockholm och varit på festival en vecka utan en spänn på fickan.

Jag skulle vilja ge detta pris till varenda en av er där ute som bjuder på så mycket inspiration men eftersom jag nu ska välja ut sju så blir det:
Cattis för alla färgsprakande lyckopiller!
Ullis/Lillblomman för att man vill lifta varenda layout!
CillaT för att varje LO känns som en god, härlig gräddbakelse!
MiaKL för allt roligt vi har haft sen starten 2008!
LindaGyllklint för att du inte ska bli förbannad =)
Nenne för att man kan sitta och dräggla i bloggen i flera timmar!
Helene/Webmosterhelene för att bloggen inspirerar till lek med färg och form!

Förövrigt vill jag återigen meddela att jag lever och så men att det är otroligt mycket i plugget för tillfället. KRAM ALLIHOPA!!

3 kommentarer:

  1. Åhh grattis till din utmärkelse och tack för att du skickar den vidare.

    Ska genast lägga upp den i min blogg.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Thanks a latte skruttmyran! =)

    så nu har jag mä delat ut mina!
    Kraam på dig vi ses på fredag..

    SvaraRadera