lördag 20 mars 2010

Snygg i skägg?

Jag älskar den här bilden på mig själv, det är en så rolig kontrast mellan min pose och det där lösskägget. Ville skapa en LO för att höja självförtroendet lite och då blev det denna med alla peppande småord (stickers från Cosmo Cricket) och så den lite fyndiga rubriken =)


Har sytt med floss runt kanten för att ta igen det svarta i rubriken och på kalenderkortet. Primablomman fick jag av NorthenLight Scrappers när jag vann deras månadsutmaning för ett tag sedan. Papper från Prima, Cosmo Cricket och Basic Grey.

4 kommentarer:

  1. Klart att du är snygg i skägg! Tack snälla för awarden!!!

    SvaraRadera
  2. Superläckert! Blomman och färgkombon är supersnygg!

    Tack så mycket för awarden gulledu!

    SvaraRadera
  3. Kul layout! Snygga färger!

    SvaraRadera
  4. Hur läcker som helst!! Även fotot! =)

    SvaraRadera