måndag 8 mars 2010

Ny kärlek: Webster

Min kära vän Mias man har just skaffat scrapbutik på nätet, webbutiken har inte öppnat än, men för den som har vägarna förbi Kallhäll rekomenderar jag verkligen en titt hos Scrap-Perra! Själv var jag där för några dagar sedan och införskaffade en hel hög med papper från ett par av Webster och Graphic 45s nya serier ( bara 10 spänn pappret!!) Påbörjade denna LO på träffen i lördags och nu är den klar!





















Har sprayat med röd mist på ett vitt CS, i övrigt har jag använt  både fram- och baksida på det underbara Websterpappret Underwater Oasis från serien Seaside Retreat och låtit det tala ganska mycket för sig själv. Denna serie måste ju vara ett kap för sen som brukar åka på sån där sol- och badsemester...Mina favoriter; primablomman, tiny alphas från Adornit och halvpärlorna har gjort ett bra jobb som vanligt =)

En stor kram till alla underbara kvinnor därute, idag är det våran dag och TILLSAMMANS ÄR VI STARKA!

1 kommentar:

  1. Yummie, vilken härlig!!! Du, vadå Scrap-Perras, var ligger det? übernära ju:)

    SvaraRadera