torsdag 4 mars 2010

Nennes Trädgårdsalbum

På min lilla bloggrunda idag kikade jag in hos Nenne och möttes av det vackraste minialbumet jag någonsinn sett. Ni bara måste kila över till henne och titta! Ett litet smakprov:


Undrar ni vart mina alster har tagit vägen? Har fullt upp med universitetet just nu så det har inte blivit så mycket scrapat. Satt i Jakobsbergs Centrum i helgen och gjorde 2 kort och 1 LO men de glömde jag fota och nu har jag skänkt dem till bokaffären. Sen har jag 2 layouter som jag är så missnöjd med att jag inte vill lägga upp dem och en som jag knåpade ihop i eftermiddags vid mörkrets inbrott så den har inte blivit avfotograferad. Men HÅLL UT i helgen far jag på träff och då blir det andra bullar =)

1 kommentar:

  1. Åh, va gullig du är vännen! Så kul att du gillar mitt album! Det blir säkert inte mitt sista- så kul att göra! :D

    Storkramen!

    SvaraRadera