måndag 17 augusti 2009

3 härliga utlottningar!

Då var det återigen dags att försöka vinna lite mysigt godis från alla dessa trevliga bloggar ute i cyberrymden!
Först ut är BELLAMIO som firar 1-årsjubileum på sin blogg - många fina blommor finns i denna candy, mums säger jag bara!

En annan trevlig nyhet är att SCRAPBRUKET fått in en hel massa Martha Stewart-punchar i sitt sortimen vilket de firar med att lotta ut en hemlig variant av dessa, själv skulle jag gärna kunna tänka mig en scallop edg- punch, tänk att för en gångs skull slippa att sitta och klippa ut dessa kanter =).
Sist men inte minst sprang jag på en blogg som passar utmärkt när man behöver inspiration till att göra kort nämligen KORT I FOKUS. Just nu firar de 400 inlägg på sin blogg och har bestämt sig för att lotta ut ett stämpelpaket från Cards of Maria - Vill ha, säger jag bara och hoppas på det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar