måndag 3 augusti 2009

Då och Nu

Magdas har en liten trevlig utlottning nu som går ut på att man ska lägga upp bilder av sitt scrapande "Då" och "Nu". Jösses vad roligt det var att titta igenom första albumet!

DÅ: Detta scrapades 2005 när min son var nyfödd men jag lade ner ganska snart. På badbilden har jag nog fått med alla "nybörjarmissar" man kan tänka sig - typiskt när man ska börja och köper någon dålig bok på danska från Panduro ;). Vad som är typiskt för mina tidiga alster är Var Sak På Sin Plats, men det kan man nog säga att jag har kommit över nu eller vad säger ni?

NU: 3 år senare tog jag av en slump upp intresset igen. Jag hade fått ett vikariat på Studieförbundet Vuxenskolan och kvinnan jag vikarierade för höll på att dra igång en kurs som jag hoppade på mest på skoj - sen var jag fast. Har blivit något något bättre på det här med färgkartan nu måste jag säga... ;).

3 kommentarer:

  1. Vilken utveckling! Man kan inte tro att det är samma person som scrappat layouterna :) Snyggt!
    Annette

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg layout, du ska vara stolt över utvecklingen.

    SvaraRadera