måndag 31 augusti 2009

Två utmaningar till

Sådär ja, då har jag fixat till det sista på 2 Lay outer till. Den första är ett bidrag till JP Hoppys lapptäcksutmaning - ett jättekul sätt att arbeta på och en möjlighet att använda många foton. Materialet består mestadels av Basic grey:s serie Granola, både papper och stickers.

Den andra LO:n är till Magdas augustiutmaning som var Tema: Nystart. Nu till hösten har min sambo också börjat plugga, eftersom han jobbade kväll innan så har det blivit att vi har gått på skift i föräldraskapet och familjen har blivit lite lidande. Jag hade tänkt att ha ett foto från början men jag kunde uppriktigt sagt inte hitta något så texten där fotot borde vara fick tala för hela budskapet med LO:n! Pappren som jag har använt var ett riktigt fynd som jag gjorde hos Scrapduon, märket är Collage Press - helt fantastiska!


Nä, nu är det sovdags, go natt!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig layout! Visst kan man scrappa utan bilder när man har ett så viktigt budskap! Hoppas ni får fler familjebilder nu då! Lycka till, och tack för bidraget!
    /Annika - Magdas

    SvaraRadera
  2. Hittade hit genom magdas tävling (kikade igenom alla bidragen :p) Gillar verkligen din LO! Så häftigt att scrappa utan bild - det blev superbra! Jag kommer gärna tillbaka! :D

    Kramis

    SvaraRadera