söndag 23 augusti 2009

Scrapbookingpresenter

Nu har det inte hänt mycket på pysselfronten, jag har skrivit hemtenta hela veckan - så är det när livet kommer ikapp =). Däremot har jag fyllt år och fått massor med ljuvliga scrappresenter! I tisdags var min mormor och moster här och då fick jag hela 500 kr att handla scrapsaker för! Dessutom skulle jag få ett paket med saker från min önskelista hos Scrapgalen men det hade inte hunnit komma då så nu ligger det och väntar hemma hos moster - spännande!
Igår var det kräftskiva med vännerna, (tack allihopa för den skitroligaste kvällen i mitt liv!) gissa vad jag fick?!

En sprillans Crop - A - Dile, eller nästan i alla fall, de visste inte riktigt vart man kunde få tag på en så jag fick en teckning =)
Och mina kära scrapvänner hade även dem hittat till önskelistan på Scrapgalen - titta vilket underbart paket med massor av papper, stickersalfabeten och rub-ons från OA och en stämpel från pappersdraken! Och så fick jag ytterligare ett bidrag för att inhandla lite prylar på egen hand.


Mia hade gjort ett super fint kort, det bästa hittills tror jag men det fick jag inte visa här för det skulle till en tävling, kan inte hålla mig och visar en liten glimt i alla fall - har ni sett så ljuvliga färger?!

Här har ni oss - scrapdårarna! Var kul att se alla andras miner på festen igår när jag öppnade paketet med scrapsakerna, Mia och Paula hade inte sett vad det var i och tittade och klämde och kände och använde alla scraptermer man kan komma på =)

Det var allt för nu, hoppas att det blir lite pysslande i veckan - snart ska datorn till doktorn också och då borde det bli ännu mer gjort! Tjolahopp!

1 kommentar:

  1. Det var en jätterolig kväll och det var kul att få slänga med alla scrap-termer och få de andra att se ut som fågelholkar...Ska bli spännande och se dina alster med allt du fick. Kram

    SvaraRadera