söndag 2 augusti 2009

Leamons skisstävling

Här är ytterligare en härlig scrapbloggare som firar 40.000 besökare, själv är jag superstolt över mina 16 =)
För att fira har Leamon utlyst en liten skisstävling och jag hoppade på tåget!


Det var en rolig skiss att scrapa efter. Som ni kan se har jag följt den ganska pliktroget, lodrätt foto istället för vågrätt, prickarna fick bli bokstäver och så lade jag dit lite extra pynt! I botten har jag använt ett rutigt papper från October Afternoons serie Road Map men framförallt och som jag är extra stolt över, använde jag Grapic 45:s papper, var lite orolig att de skulle bli liggande men de var jätteroliga att jobba med! Allt som allt måste jag nog säga att jag är nöjd (utom möjligtvis själva fotot av LOn...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar