lördag 7 augusti 2010

Gästinspiratör

Idag och imorgon gästar jag Scrap & Hobby med massor av halloweenkort av Graphic 45s serie Halloween in Wonderland. Här är en litten sneek...

Så himla kul att jag fick chansen att hamna där! Beställde pappren förra veckan, fick dem på bara någon dag å så tyckte jag att de var så fina så jag gjorde 10 kort direkt! När jag var färdig mailade jag helt enkelt bara och frågade om jag fick visa dem i bloggen - det lönar sig att våga! Korten kan du se i deras blogg, 5 idag och 5 imorgon =)

3 kommentarer:

  1. TIO kort?! Jag är djupt imponerad! Just nu har jag utmanat mej själv, att göra ETT kort om dagen fram till fredag. Snacka om låg ambitionsnivå, jämfört med dej! *S*

    GRATTIS till gäst-DT-platsen!

    Och kram på födelsedagen, lite i förskott!

    SvaraRadera
  2. SNYGGT jobbat vännen! Urläckra kort för övrigt!

    SvaraRadera
  3. Kul att du har blivit DT-medlem, grattis!
    Korten är så läckra, älskar färgerna.
    Kram

    SvaraRadera