söndag 15 augusti 2010

När ScrapMyran blev hemmafru!

Jag vet inte vad som har flugit i mig den här helgen men jag har bakat vinbärskaka, 2 sorters matbröd och gjort egen krusbärsmarmelad och ikväll ska jag göra svartvinbärssaft. Är lite kul att göra något med allt det som man har odlat själv och så kan man ju scrapa fina etiketter också =) Och för er som inte kan tro era öron så har jag ett litet bevis från idag:

Ni behöver inte oroa er, jag hinner scrappa också och de här två layouterna visar jag hos Scrap-Perra idag:

Helt galen LO som definitivt inte följer konsten alla regler men jag tycker att den passade väldigt bra till fotot (som definitivt inte följer fotots alla regler). Perra har ju tagit in alla distresserna vilket gjort att jag råkat köpa på mig ett par stycken...Men oj så roliga de är att arbeta med, här har jag använt Pine Needles.

Det här pappret från SFL är ju bara för härligt - älskar både färgerna och mönstret! Mer om de här två layouterna kan ni läsa inne hos Perra och missa för guds skull inte han meterlånga lista på nya varor som är på väg in i buteiket - LÄNGTAR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar