måndag 10 maj 2010

Åtta mönstrade papper!

Jag fortsätter att publicera mina bidrag till scrapfebern men bara ett och ett för att hålla er nyfikenhet öppen =)
Att användaminst 8 mönstrade papper är kanske inte världens enklaste men oj så skoj och verkligen en bra utmaning för att alla dessa högar med papper som man har skall få komma till sin rätt!

Minst fyra utav pappren skulle komma från kittet och det var ok att använda både fram och baksida så jag har utgått från färgerna i de Craftpappren som fanns i kittet, kompletterat med ännu mera Craft och så blev det såhär tjusigt =)

Jag älskar sånna här pappersrullar och så är det väldigt läckert med utklippta detaljer tycker jag! Imorgon bjuder jag på lite kladd och REVOLUTION!

3 kommentarer:

  1. Mycket fin! Får nog ge mig på såna pappersrullar ;o)

    SvaraRadera
  2. JÄÄTECOOL!!!

    Jag gillar sådana där rullar men får mig aldrig för att göra en egen...

    Charlotta

    SvaraRadera
  3. Gillar din skapa-blogg! De där rullarna undrar jag hur du får de att fastna för det mesta jag limar t.ex , lossnar!
    :)

    SvaraRadera