söndag 16 maj 2010

Mitt i naturen

Först vill jag bara ge en STOR KRAM till alla som ger så fina kommentarer, 2 layouter har så fått så fina omdömen som att det är några av mina bästa hittills - jag blir så oerhört glad och rörd!!
Denna layout är ytterligare ett bidrag till scrapfebern. Utmaningen var att scrapa i färgerna blått och gult + en accentfärg. Jättesvåra färger men det gick tillslut!

Det var ok att använda svarta och vita detaljer och man skulle ha med minst 30 cm band eller spets på sitt alster, jag gjorde en blomma av spets =)

2 kommentarer:

  1. Så himla fin blev denna! Verkligen svåra färger! ;) Men du har ju lyckats ENORMT bra!
    Hoppas du mår bra och att du får en fin dag!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hörru My! visst har jag tittat på allas alster till febern men man blir ju lätt snurrig av allt fint alla gjort MEN nu när jag ser dina alster så här på fin blogg blir jag helimpad!

    Jag älskar verkligen din stil och din kreativitet, du är så härligt orädd för att prova nytt och göra annorlunda - jag vill också göra det!!! Du vet, jag känner mig ibland så begränsad i det jag gör och har svårt att komma vidare men DU ger mig den inspirationen! TACK söta du! och tack för dina underbara kommentarer hos mig!

    KRAM!

    SvaraRadera